2010.11.03.
12:18

Írta: VoxPay - online fizetés

Jelentés a hazai elektronikus kereskedelemről

A blog a Voxpay.hu webehlyre költözött!
Ez a bejegyzés a Jelentés a hazai elektronikus kereskedelemről oldalon érhető el.
Kövesse friss írásainkat is a VoxPay online fizetési rendszerek oldalon!

A KutatóCentrum az előző évekhez hasonlóan az idén is elkészítette a hazai online kereskedelem állapotát felmérő E-Shopping Report című jelentését.

Az E-Shopping Report szerint a hazai internetezők aránya már elérte a 62 százalékot,  a 18-24 évesek 72 százaléka pedig napi szinten lóg a weben.

A felhasználók számának növekedése ellenére az online vásárlási kedv tavalyhoz képest csak minimális mértékben nőtt, ami jórészt a  gazdasági válság hatásának tudható be. Az elmúlt egy évben az aktív netezők 48%-a rendelt legalább egyszer a világhálón, de további 33% próbálta már ki korábban az e-vásárlást.

Az előző évi adatokhoz hasonlóan - a szolgáltatásokat nem számítva - a legtöbben idén is elektronikai cikket, könyvet, CD/DVD-t vásároltak az interneten keresztül. (A globális trend ettől eltérő - hagyományosan a könyvek és a ruházati cikkek vezetik az eladásokat.



Feljövőben van az online szállásfoglalás: a KutatóCentrum adatai szerint a  következő 12 hónapban online tranzakciót tervezők ugyanis az elektronikai cikkek és könyvek beszerzése mellett leginkább a szállásfoglalást (37%) intéznék online.

A számos előny ellenére még mindig sokan nem rendelnek a világhálóról: őket leginkább az tartotta vissza, hogy nem tudják személyesen megvizsgálni a termékeket. A nem-vásárlók 40 százaléka egyszerűen fél megadni a kártyaszámát. Ennek megfelelően a webes boltok egyik legfontosabb feladata a bizalom kiépítése, illetve megerősítése lehet, amiben segíthetnek a különböző garanciavállalások, vagy a fogyasztói vélemények és értékelések megjelenítése az oldalon. A vásárlási hajlandóság növelésében kiemelt szerepe van annak is, hogy milyen fizetési módokat tesznek elérhetővé az e-kereskedők.

A KutatóCentrum jelentése megerősíti az online fizetési megoldásokra szakosodott VoXinfo tapasztalatait: a megfelelő fizetési mód megválasztása, a többféle fizetési lehetőség felajánlása elengedhetetlen ahhoz, hogy egy oldal látogatóiból vásárlók váljanak.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás jelentés fizetés e kereskedelem kutatócentrum

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinefizetes.blog.hu/api/trackback/id/tr212419410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása