2011.01.14.
14:32

Írta: VoxPay - online fizetés

Fizetési stratégiák

A blog a Voxpay.hu webehlyre költözött!
Ez a bejegyzés a Fizetési stratégiák oldalon érhető el.
Kövesse friss írásainkat is a VoxPay online fizetési rendszerek oldalon!
Építsünk egy komoly áruházat. Ügyes kampánnyal csalogassunk be sok vevőt. Ha már bejöttek, a "csali termék" mellé ajánljunk még újabb és újabb vonzó vásárolnivalókat. Minden lehetséges módszerrel (látvány, zene, kedves és segítőkész eladók) tegyük élménnyé a vásárlást.  Amikor pedig végre telerakták a kosarukat és fizetni szeretnének, rejtsük el jól a pénztárakat, változtassuk akadálypályává a pénztárhoz vezető utat, a pénztár csak egyetlen fajta kártyát fogadjon el,  csak kanadai dollárral lehessen fizetni...

 

Képtelenség? Akkor miért gondolják egyesek, hogy hasonló módszereket megengedhetnek maguknak az interneten? Sok e-kereskedő komoly gondot fordít a marketingre, vonzó "kirakatot" készít, támogatja a kényelmes "kosaras" vásárlást - közben 
  • megfeledkezi a megfelelő fizetési felület kialakításáról,
  • nem kínál fel fizetési alternatívákat,
  • nem elemzi fizetési felületének működését,
  • a "pénztár" optimalizálásával nem javítja boltja működését.

 

Magyarországon még az e-kereskedelem hajnalán kialakult a nézet, hogy a magyar vevő bizalmatlan az online fizetéssel szemben, a magyar vevő ragaszkodik az átvételkor  történő fizetéshez. Miközben egyes kereskedők továbbra is ilyesmivel áltatják magukat, a hazai vásárlók egyre jelentősebb összegeket fizetnek ki online ...többnyire külföldi kereskedőknek.

 

A valódi kérdés ma már nem az, kell-e online fizetési megoldást kínálnia egy e-kereskedőnek, hanem inkább hogy hányfélét, milyen módon. Kártyás fizetés? Online átutalás? Előre feltöltött elektronikus "pénztárca"?  PayPal? Emelt díjas SMS? Tudomásul kell venni, hogy a megfelelő fizetési módszerek kiválasztása, a vásárlási folyamatba leginkább illeszkedő fizetési felület kialakítása az e-kereskedelmi stratégia meghatározó része.

 

Egy "igazi" áruházban ritkán hagyja ott az ember a megrakott kosarát a "bénázó" pénztár előtt. A weben csak egyetlen kattintásnyira van a konkurencia.

Szólj hozzá!

Címkék: bankkártya fizetés e kereskedelem startégia

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinefizetes.blog.hu/api/trackback/id/tr842583448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása