Úgy tűnik, hogy a Google nem csak minket lepett meg, azzal, hogy Boutiques.com címmel új szolgáltatást indított.
A Boutiques.com sajátosan keveri a az online katalógus, a webshop és a közösségi média elemeit. A virtuális áruházban tervezők, celebritások, bloggerek, vagy trendek szerint csoportosítva turkálhatunk az áruk közt, de választhatjuk a legnépszerűbb, a legújabba bekerült termékeket is.
Talán említeni is felesleges, hogy az egyes butikokat követni, másoknak ajánlani is lehet, az egyes termékek mellett pedig kifejezhetjük rajongásunkat, vagy gyűlöletünket (love/hate) is.
Természetesen lehetőség van arra is, hogy az adott árukészletből és eszköztárból magunk is összeállítsuk butikunkat. A 6 lépcsőből álló boltépítés némi energiát igényel, utána viszont akár a legismertebb ruhatervezők boltjaival versenyezhetünk. Sajnos a játék itt véget is ér, annak jelét nem látjuk, hogy az önjelölt butik-tulajdonosok a bevételből is részesedét kapnának.